Saturday, April 18, 2009

selangor vs perlis~!

huh,,alamdulillah..selangor menang!!
malam ni,ade amri as a captain..huhu,,sronok aku nengok dyer..
sebab,,dye cam dah matang! pastu skill sume cam dah teratur sket,tak macam dulu..
asal depan gol je,,, bola sure terbang ke atas,,tak pun,kne tiang~aku memg pannas r ngn amri time tue,,tapi tak r pannas sgt sbb....hehe
perlis~nmpak cam tak terer..tapi dye org bole tahan gak,huhu,,,pmain2 perlis pun cam baran sket,,tadi hamper nak gado,,(da gado pun) huh,sangat dasat..
minit pertame,aku nengok sume cam tak besemangat..aku pun kne control ayu sket sebab ayah aku nengok skali~hohho..umi pun tgah tido sbb pnat sangat..
minit kdua,,macam tu gak~hambar sedikit...10-0 tendangan sudut slangor!!haha,tapi..takde satu pun masuk,,namun begitu..aku menunggu dengan penuh ksbaran,,perlis,,serang bnyak kali gak kat selangor..CUWAK AKU DEYH! aku hamper give up,,sebab nak abes waktu da~
tendangan sudut selangor yg ke 11~surendran yg bawak..amri tgu kat depan pintu gol~tepat minit ke 90.00..surendran menendang dengan pnuh yakin,,dan amri menanduk ke belakang dan....GOAL!!!!!!!
aku memang tahap karma punyer teruje!!tapi,aku tak bleyh nak plok tv mcm aritu...aku genggam tangan aku skuat atiii...hati aku menjerit-jerit....otak aku melompat-lompat...dan ginjal aku berpusing-pusing...huwaaa,,tak terkate aku!mate pun rase nak berair~huhu..emo la plak~~ syukurrr!!!
wat ever people say~~idoooOOOppp seLLaaaaanngggoooOrrr!!
p/s: bagi aku..game ni pade mulenyer nmpak cam tak bermaya,,dan tros maintain tidak bermaya smpi gol dari amri~tapi aku tak sure,game ni yg tak bermaya ker,,aku yg tak bermaya?? sebab..aku br bgun dr tido..tros lari nengok tv(aku terjage pun sbb dengar wisel pengadil!!) huh..aku tetido sbb pnat sgt,,hehe~go red giant!!

No comments: