Thursday, October 8, 2009

akhirnye~~~

setelah bertahun lama...
aku tak jejak kaki kat sini...
akhirnya...
iskiskiskk

mesti korang tekejot tgok aku idop lg..
heeee..
dan yg pling mngejutkan.....
aku dah matang~ ((statement yg pling mngarut ))
huahauhauhauhahauaha.....

nk dapat wireless kat sini sangat susah~
bile dah dpt...
huh~!!
bersyukur sungguh aku...
tambah2..aku cume bole bkk ym je kalu dpt wireless..
ahahahaha
((serupe mcm takyah dpt wireless))
heeee..

setelah diseru-seru oleh DR.cinta a.k.a FAWAe
aku akhirnya mmbukak jugak blogku sorgaku ini...
memg bnyk giler aku nk citer..
hee...
petang ni~aku ade game bola tampar~
doakan la yo...
heee....


idoppppppp malayaaaaaaaaaaaaaaaa~~!!!!!!!!!

2 comments:

yoro okino said...

aku simpati kat ko
huuhuhu

:: eyeNa :: said...

heee akhirnyee...!