Sunday, April 26, 2009

sadis~!


salam wahai pagi~

hmm..tetibe teringat kat skola mahad~
haishh,,nak nanges plak rasenyer...


ni meja study aku tyme spm~huhu..
dasat giler besepah,,huhu...

walaupun skejap je gne meja ni..tapi,aku rindu plak..


hermm,,sbb time spm dak2 blok MN kne pinda blok KL..hmmm

even gne ntuk sbulan aku da rindu..ape lg ngn member2 lame~

haish,,ni yg betambah sadis nih,,

ermmm,,aku rindu sangat kat korang~
rindu sangat,,,

JANJI...aku RINDU GILER!!

aku rindu,,,
kat setiap bait kata yg korang lafazkan dalam mengingatkan diri aku yg slalu terlupa dan alpa~

rindukan setiap,,,
peringatan2 yg korang berikan,,

dan juga rindukan,,
muke2 korang..

lagi2 tyme kita tengah pikir masalah dalm batch kite yg pelik tuh! haha
muke2 korang mase tgah pikir nk g mne lepas kuar maahad..

dan ktakutan yg terpampang kat muke korang untk mghadapi dunia luar...

hmm~smoge ukhuwah yg kite bina akan berkekalan..ameenn

mish u guys~!

No comments: