Monday, April 27, 2009

temudugerr oh temudugerr~

salam~

huh,,ari nie,aku g tmuduge,,kat KL..
disebabkan aku dok banting yg amat tersuruk skali kat slangor ni..

maka,pukul 5.4o aku dah bertolak dari umahku sorgaku itu,,,
huh,,dan spanjang jalan,,aku,,,TIDOR!

smpai dengkil~stop, nak solat subuh~~

sambung jalan blek,,n aku pn smbung tido gak..
tetiber,,

aku cam tersedar dari tidur yg lena itu,,aku lihat keliling~
dah sampai kat pintu pagar!!

haiyo..dngan tudung yg agak dasat sket keSELEKEHAnya (sbb aku tido)
aku kuar dr kete dan usha bilik tmudga tersebut..

then,kiteorg (umi,ayah,dan aku) g kantin ntuk menCICIP sdikit mknan..

mase kat bilik tmuduge..ade sorang mamat nih~
diye wat muker terKEJOT..cam penah jumpe aku,,,aku pn senyum kerang je r..
pastu dye duk salam2 ngn ayah aku,,

aiceceehhh,,,nmpk cam laki budiman~huhu...
sbnarnyer,dye dak skolah aku dlu,,huhu..tapi dia bdak baek~(hope dye tak bce blog aku)
bdak pandai plak tu,,haishh,,segan aku..

pastu die mnuju ke aku..

'er,,sape name eh? slalu dgar orang pgil ASKED kan?'

aku sengih~~

'sape name eh?' die tanye lgi

'ermm,,aimi..' sdikit gagap..

'ha? raimi?'

'eh,bkan AIMI..'

'OO,,AIMI FATIN ea?'

'eh,bkan,,AIMI SAKINAH.'

'Oo..'dye senyum jer~

haha~klaka jer,,dye engat aku RAIMI ...aish,,rime..rime...
pastu,,dgan tetibe jer...

dari jauh,,aku prasan seseorang~~ 'cam knal jer..'bisik ginjal ku..

la....FAWAe,,rupenyer..haha..aku rase cam wat reunion jer,,haha..
lg terKEZOOT..ade nik..NIK MASLIHA..
Haha,,lame tak jmpe dyer(dye amek untk b.i punyer i/v)

pastu..tetibe ayah datg dkat..

'ayong,,tu..kat mulut..ade sambal..' dgan pnuh slamber..

'hhhaahh???' malu giler aku,,adeyh..kuning tros muker aku tyme tuh..
alhmdulillah ayah tgur..walaupun agak terlmbat..iskisk..

ujian tulis~~abc jer...
tmudga berkumpulan~kne ckp bi seyh..huuu,,sdikit terkantoi disitu~~tapi kiterorg sume men hentam jer cakap..janji kuar bunyi,,

tmudga individu~wahhh,,sgt dasat,,mnakutkan,dan,,,,

pastu,,,balik!!hehe//

alhamdulillah~da abis,,skrang tawakal je..ade rezki,,ade lar,,,
takde? takpe,,

hmm,,,
p/s~mamat yg terselit kat dlm blog aku itu ialah,,,heee..;

2 comments:

jack said...

oi cube ko wat dialog tu mcm dialog
aku penin lah ayat ko
tp bez lah cite ko.klaka dowh.hahaha

asked said...

hahaa..haha.ok2,,
sory jack!