Friday, May 1, 2009

paragliding~!




huhu~ salam,,,
ari ni..aku g paragliding~..

mcm gambo kat atas nih,,hehe...
tapi,aku tak de r terbang camtuh...

usha2 org buat je~hee...
teringin pun ade~~


tapi aku takut tali2 tue putus.. abess aku...

huhuuu,,,,mende nih dilakukan di JUGRA~banting slangorrr~
aku TERUJERR~~bkan disbbkan org2 PUTIH td suruh aku bergambo ngan mreka~
hehehe~~idung tgah kembang kempiss

cume,,aku tak sangke yang BANTING nih,,
ade pungsi rupenyer..heheh...


idop BANTinG!!! YIHUUuuu~~
go banting!!

sebenarnye~aku tgok paramotor jer~~nak tau pe mende??

same cam paragliding~tapi ade kipas kat blakang~~huuu

pelik tak??



hee~lawak r sebenarnyer~kuikuikui///





















3 comments:

asked said...

huuu~sronok2

kayteeze said...

He he...dah boleh komen..

Betul ke naik paragliding tu... kaktie gayat laa....

asked said...

hee~
tak naik pun kak tie..tgok arg len naek..huhu