Friday, May 8, 2009

biliku 'nerake ku'~heee

huh~~salam~~
wahh....
lalala~~semacam giler eksaited!!heheee,,,blogger-emoticon.blogspot.com



huh~aku nak mengshow kat kurang2 sume~~
heeee



ni bule bukak...
baa~chak!!



mende alah ni kat dinding bilik adek aku yg sekaligus merangkap bilik aku,,hua2,,,

huuhu,,akibat tak de kije~maka aku,,,

menCUNTENG ape yg patot~~blogger-emoticon.blogspot.com
yg kaler itam tu aku gne kiwi jerk~

yg laen2 aku gne....




abess..ancusss..crayon aku..


huh~mengambil mase yg agak sekijap...

name pon CONTENG~MAKA~~~~BURUK AR!!

tu br dinding~~...

blom masuk pintu...




nak usha??

meh2...



nie~aku gne marker jer~~syg maa..buncho aku~~

tak boleh kasi usha bnyak2..takut korang demam~~

mase mule2 aku wat menda alah ni,,,

adek aku tak tau pun~~


bile die masok je bilik~~~blogger-emoticon.blogspot.comdan,,melihat 'karya agung' aku itu~


ayooooooooooooooooooooonnnnnggggggggggggg~~!!!blogger-emoticon.blogspot.com


die pegi bantai jerit name aku sekuat ati,,kecut biji mate aku..
tapi~
aku buat muker kool blogger-emoticon.blogspot.comjer~huahua..



dah r die garang,,
blogger-emoticon.blogspot.com

aku memg cuak giler kalu die mengamuk sbb bilik bersepah..

sebab..aku r yg buat sepah~huhu...
tapi~aku buat dek jerk...
blogger-emoticon.blogspot.com
haish~~tak paham aku...prangai die tuh~

aku rase die dah tensen giler dah skarang~blogger-emoticon.blogspot.comsabo je lar ye angah~~


namun,,,akibat daripade perbuatan aku tersebut~aku jd LOYAblogger-emoticon.blogspot.com nk masuk bilik~
nak muntah..buruk giler!!blogger-emoticon.blogspot.com

pham2 r,,biler tgok KARYA sendiri..HUH!

16 comments:

asked said...

huuuu~

DiRiKu mUsLimaH SejaTi.. said...

oyt asked

DiRiKu mUsLimaH SejaTi.. said...

oyt~helleoooo..testing2

DiRiKu mUsLimaH SejaTi.. said...

hello.....

DiRiKu mUsLimaH SejaTi.. said...

tu da boleh da

asked said...

tq fawae~huuuaaa..

LeYa said...

huhu....creative r gak ek asked nih..tapi nape conteng bilik...

Nazra~ said...

ala bangga la dgn hasil sendiri ^_^

- iNtaN @ kEcHik - said...

creative pe..??? :)

asked said...

haa~kretif lar sgt~~
haha..mcm hampeh je,,huh..
haha~

nor said...

hahhaha...
nseb bek adek ko marah je asked..
klo ak,,,
ak halau ko tydo luar...
hahahahhaha....
x pon ak bg ko mkn epal je...
hehehehe(nada jahat)

asked said...

huuu~syukurr,,,ko bkan adek aku nor~

kayteeze said...

Aik ?

Tak kemas2 lagi...??

Pi cepat bersihkan bilik tu, kang kak tie rotan !!

asked said...

haiya~hee..
rilex2 kak tie..hee..
nak g kemas r nih~~hee...


cabutttttt!!!!!!!
kak tie bawak rotannnn!!!!!

neem said...

comel4. hehehahah

asked said...

tq2,,kakak...