Thursday, June 18, 2009

basikal ooo basikal~~~~~



basekal ku yang tercentaaaa,,,,

huuuu,,,,
ko dah bnyak berjasee,,,blogger-emoticon.blogspot.com
iskiskkk...

dengan basekal ini la..
aku amek adek(nuha yg berat itu) aku kat skola..
huuu...

dengan basekal ini lar....
aku men keja2 satu kampung...

dengan basekal ini lar....
aku buat racing ngan siput2...blogger-emoticon.blogspot.com

iskisks....
oh basekal...
ko lah...
ratu di ginjal ku...

selamat hari basekal ~~~~blogger-emoticon.blogspot.com

7 comments:

i'm bello said...

haha.
comel gile entry.

:))

.rda. said...

haha.
persoalannya,
basekal syg anda ke??
;pp

naqiubex said...

Basekal ni jaga baik baik..
Rindu kat basikal aku yang kena curi orang jahat..
Dah la mahal bmx aku tu..

Monkey D Luffy said...

basikal pun ada hari ker

asked said...

heee..thanks bello~

rda~nti aku tnye beskal aku,,die syg tak kat aku..kalu tak syg,,aku buang je die,,haha

naqiubex~uishh,,syg gilerr,,beskal kne curi..ish2 dah r bmx plak tuh,,haiyaa..

monkey~hehee..ade kut..

neem said...

waaa...

rindu!!

akak last naik basikal g sekolah, masa form 3

naik form 4 rasa dah besar..

ego!!

sanggup jalan ke sekolah. hehe

asked said...

hahaa..sanggupp jln kaki sbb ego,,,
hahaa..lwak r akak ni~