Friday, April 30, 2010

kenangan sweet dalam bersukan.


okeyh..
hari tu .. I got email from someone..
tetibe rase nak share with all of you..
(n_n)

ibu2 yang mengandung dilarang untuk melihat ye..
takut.. terberanak.




this all about sports..
I love sport very much.. ^^
btw..
dlm sukan2 pun kene berhati-hati..
dan kene ikut peraturan..

ape aku merepek pun aku tak tau..
layan je la pics bawah ni =_='


:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
tu la pkai seksi2 sgt..kan dah jatuh..



nak lari kene tgok kiri kanan..baru melintas.aiyyaa




baru lesen L dah memandaii bwk.. erghh




akibat beli kete second hand




lain kali bace doa naik kenderaan tau...




sangat ngeri.. kaki die.. pergh!! 90 darjah bhai...





normal la ni..




haha..yg ni pun agak seram.. gillerrrrr~~




aku tak tau keadaan muke die cmne pas kene seret ni...




yg ni..nk gelak cm tak smpai hati..aku tahan2 gelak je ar..




itu lembu nk buat pajak sawah..grr..




bengkok doe hidong die,,, abes ar saham...

banyak2 gamba dlm ni...
yang paling menyentuh jiwa aku..

gambar bawah ni ar....
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

sakit la gile.....!


lastly...

majulah sukan untuk negara..!!!
(n_n)v

6 comments:

: :cik dyana bahri: : said...

sakit kot
adoi.

asked said...

hehee..
agak sakit la jugak~

ked :) said...

weh,,bhya dowh atlet nie sbnrnya :(

asked said...

hehe...
takde ar..
itu..diorang yg tak hati2..

pandai buat..pandai tanggung ar~

✿nenek moden✿ said...

argghh!!!gerun weh!!

asked said...

gerun itu seni..auww!