Wednesday, May 12, 2010

.



aku tau..

umur aku tak lame dah..

dan disebabkan itu ..
aku takut..

aku takut sangat..

nak sayang sesape dgn sungguh2..

aku nk tinggalkan sorang2 ..

perlahan-lahan..

keluarga aku..

kawan-kawan aku..

sahabat-sahabat aku..

teman-teman aku..

dan..mereka2..yang sudi nak sayang aku..

aku sayang diorang semua..sayang sgt ....
aku tgah tggu mase ..

roh dan jasad aku ..sakit..

ya Allah,
jika Kau nak uji aku lagi..
ujilah..dengan ujian yang mampu meningkat imanku kepadaMu..
ujilah dengan ujian yang mampu membuat aku..dekat denganMu..

jangan Kau biarkan aku keliru dengan dunia ini..
aku pohon Engkau sentiasa bersamaku..
jangan Kau tinggalkanku..jangan kau berpaling dariku..

hanya Kau yang sudi..bersama aku..

amin..amin...amin ya Rabb..

3 comments:

Frodo Baggins said...
This comment has been removed by the author.
Frodo Baggins said...

wapaham perasaan tu.
satu jer ~ jgn pnh bhenti
tuk bg harapan dgn diri sendiri
wa kata camtu, sbb wa pun sama ...



>>___<<


Big Hugs

asked said...

thanx dude..

sadis giler ayat..
buat gua tacing kot..



(n_n)

big bang