Saturday, August 28, 2010

hai.. awak ni sape punyer blog?

salam.

lame rasenya tak berkunjung di sini.apa benda ntah yang buat aku sampai tak datang jenguk blog.
sian blog aku.. takpe2..tak jenguk bukan bermakna tak cinta.. (n_n)v hee~

 you still in my heart. (n_n)v

okeyh..apa yang pasti,
sekarang dah 18 ramadhan. lagi 2 hari untuk sampai ke dalam likungan genting.

lailatulqadar..~
hmm..
lepas tu..
ramadhan pun akan pergi.dan aku.. masih macam ni.
tercari-cari..teraba-raba.

macam mana aku nak jawab kat kubur nanti.
soalan dah tahu. tapi, mampu ke aku jawab.

dalam satu hari.

1 pahala aku buat. 10 dosa yang mengiringi..
astaghfirullah..

macam mana nak maju .=_=''


p/s:: pasni..gua ingat nk vacuum ar blog ni..berhabuk giler dah ni....

4 comments:

atiqah said...

huhuhu..same la gn aq weh..erm..sob3

SugarSalt said...

bagus la....gune mr muscle,xperlu sental...ka3

asked said...

toink atiqah

lame giler weyh..aku tk bukak..aduhai..

start balek jom!!

zzz

asked said...

toink sugar

uishh..mahal kot..
gne daia je..
murah sikit~