Thursday, November 14, 2013

empat belas november dua ribu tiga belas



bismillah.

setelah berabad aku tinggalkan dunia blog.
akhirnya aku kembali..

terasa zalim aku membiarkan blog terkubur macam ni.

aku rindu nak menaip.
rindu yang teramat sangat.
tak menulis di blog..aku karang 'notes' di facebook.


entah kenapa..
seolah-olah ada satu kuasa.
memberi aku semangat untuk menaip semula.
kuasa apakah itu, aku tak tahu.

dan aku akan cuba.
biarpun tak berjela-jela.

terima kasih kepada mereka yang selalu bertanyakan hal blog aku.

terutamanya,
habibah, budak kacamata yang pintar dalam dunia teknologi tetapi sedikit kalut dan kabut orangnya.
sarah, seseorang yang punyai pemikiran sedikit berbeza malah indah bila menyusun kata.
dan ..
seseorang, yang belum aku kenal sepenuhnya.

pffft. cait. jiwang!


semoga Tuhan berikan aku kekuatan.
dengan menulis, buat aku kenal Tuhan.
oh Tuhan,
jika aku menjauh, jangan Kau biarkan.
aku rindu kita punya kenangan.

semoga Allah berkati setiap penulisan . amin.



dengan lafaz bismillah
saya merasmikan perasmian pembukaan blog
'asked punyer blog'



sekian, terima kasih.











hmm. mohon tepuk tangan semua .







krik. krik.






oh ye. hari ni 10 muharam.

2 comments:

miZz_nizZ said...

papp..paap...dgr x sy clap ni utk prasmian ni.hehe

Unknown said...

fuyooo