Monday, September 13, 2010

siapa punya kerja ni?

cite panas dan pedas sekarang..
tentang pembunuhan Datuk Sosilawati..
hmm..

memang kejam kot..dah bunuh..bakar..
aku tak nak cite panjang2 bab ni..
( kompem ramai giler cite pasal kes ni )
dah cukup membuktikan manusia2 zaman sekarang cukup zalim..


kok ye pun ade dendam ke, tak puas hati ke..
jgn la smpai berbunuh2..
wat rilek suda la..


Allah kan dah cakap..

[7]
Maka sesiapa berbuat kebajikan seberat zarah, nescaya akan dilihatnya (dalam surat amalnya)!
[8]
Dan sesiapa berbuat kejahatan seberat zarah, nescaya akan dilihatnya (dalam surat amalnya)! 


(surah al-zalzalah: 7 dan 8)

Allah akan balas setiap perbuatan kita walaupun benda tu sebesar-besar kuman..
atau sekecil-kecil gajah..

bende tu baik ke...
jahat ke..
CONFIRM! 
Allah akan balas....




so, wat rilek ar..if ade org jahat kat kite ..
try ar slow talk..if mcm tak puas hati ..



tayah smpai bunuh2..haa..
tak manis gitu..
nampak tak cool ar bunuh2 ni..


harap2 kes ni cepat2 la selesai..
semoga orang yg bersalah dapat dilekat dalam penjara secepat mungkin..
sbb..beliau telah memusnahkan name banting..

















cis!



itu je la aku nk bebel di pagi Syawal ni..
selamat hari raya..
maaf zahir batin yo..
(n_n)v

wallahualam..



p/s:: banting tu tempat gua .. gua memang agak berasap la sape yang bikin onar ni..
lagi satu gua nak pesan..takyah takut ngn gua..
walaupun gua muka mafia..tapi hati gua hati cinderella..

8 comments:

ibnumuaz91 said...

haha.. camne rayer?

asked said...

toink ibnumuaz..

alhamdulillah..ok2..je..
hehe..br balek dr kg mlm td..

mE iS aS said...

salam asked..ooo org banting upenye..hahah..camat raye!

ibnumuaz91 said...

kg kat manew?

asked said...

toink kak as~
wasalam..
haha..
akak!..hee..selamat hari raye jugak..! ^^

asked said...

toink ibnumuaz~

kg kat n9..hehe~
dekat je..

balek kg tk?

atiqah said...

haha
ptot r semngt cte...upenye sbb banting
kui3..
hahaha
tg sepat tuh un dh dkt tu gn sepang..
hehhee

asked said...

toink atiqah~

haha..
aicecehh..
yela2 sepang pun femes...
haha