Monday, July 19, 2010

aku dan kismis

malam.
perot dah start memberontak mungkin sebab aku bagi die makan nasi buatan warden arini.
hmm..lazat~ nyum3...
dah 2 hari aku makan nasi..
bahaye2..

hmm.. aku rase kan..otak aku makin lama makin slow la. tak tau kenapa.tapi itu yang terjadi.
aku dapat rasakan kelampian otak dalam mengaplikasikan sesuatu atau menerjah sesuatu maklumat.
adakah kerna terlalu banyak semot2 yang aku telan??

aku rasa sem ni..aku tak pnah lagi makan semot..
if termakan pun 4 5 ekor je..secara tak sengaja .

hmm..aku rase..
aku kene beli kismis tok guru macam rumate aku buat ar..
setiap kali makan 7 ketol..pastu aku nak makan 5 kali sehari..
jimat duwet blanja aku..ngeh3..

sekarang termatlah kering..
poket aku tak buncet2 pun..cis!
takpe2..
ade hikmahnya..

Allah kan maha penyayang..
^^

2 comments:

Kicap Manis Media said...

Huhu, same la kita! terpaksa berlapar....x suke3..nk kaya, tp ada hikmahnyer.....

asked said...

shairazi :
betol3...

setiap yg berlaku ade hikmahnye..
sabar itu sebahagian dari iman ..

may Allah bless u.. ^^