Saturday, July 24, 2010

cengkaman kentot durian

kelmarin..
aku ngan member2 aku..dipilih..untuk menghadiri satu kem ..
haha
memg best ar..
agak santai ..dan memberi motivasi..
mungkin tak sepenuhnya..tapi, ada sedikit semangat untuk menjadi yang lebih baik ^^
alhamdulillah..seronok..

tapi..tajuk utama gua arini..
pasal durian
gua melantak durian tahap terputus urat kuntut..
sila jangan tiru aksi ini di rumah. gua tak galakkan.. sebab lebih kurang cam perangai setan dah ni.
yang terbaek sekali..gua layan nak bukak semua durian.
tapak tangan gua yang halus mulus ni.dah berlobang-lobang..cis! haha
tapi gua tak kesah.sebab gua memg suka bab2 ni..
berapa biji gua balun durian .jangan sesekali tanya. belom lagi cite bab dokong, rambutan ..pergh!
memg terbaik..

dan kesannya..

sampai sekarang gua tak abes2 sendawa yang mengeluarkan aroma hebat..
boleh kasi pengsan ibu2 mengandung.. pape pun..gua tetap bersyukur denga rezeki yang melimpah ruah dari Allah ni.. walaupun gua serabai2 macam ni..Dia masih lagi nak bg gua rezki..
syukran ya rabb~

lepas ni..sape2 yang nak belajar teknik kupas kulit durian boleh beratur kasi nama ok.
gua nak abeskan segala angin yang terkandung dalam perot comel gua..


p/s :: gua update blog pasal durian sbb ada member gua ketagih nak tgok gua update blog pasal durian..
hahaa..

No comments: