Thursday, July 22, 2010

intan, gua tengah sepi ni..

Hanya padamu terbuka hatiku
Menanti hadirnya kasihmu sayang
Cinta yang murni sehangat mentari
Membara hanyalah untuk mu
Belum sempat aku memberi pada mu
Engkau yang ku damba hilang tiba-tiba
Tiada lagi irama cinta mu sayang
Tiada lagi haruman kasih mu intan
Tinggalah aku menyulam cinta yang sirna
Didalam senyum yang berbayang dukaku kesepian
Akan ku tunggu takdir menentukan
Engkau dan aku kan bersua lagi
Memadu cinta selembut bayu senja
Mengukir rindu di daunan hari kasih
Menghilang resah lewat pertemuan kita
Biarpun harus ku telan keperitan
Kerana engkau intan yang ku sayang
Akan ku terus menunggu mu intan
 
 
haha..ni lagi satu stok group yang aku minat.. awie~
tajuk die..
-intanku kesepian-
yihuuu2...
hehe..
 
ramli sarip pun minat aku..
heeee
lagu beliau pun banyak berunsurkan ketuhanan..
ngeh2..
aku teringat tgok vdeo klip time beliau muda2..
haha..lawak kot..sebab berbeza ngan dia sekarang..
betol ar orang cakap jiwa muda ni lain..
aku ar tu..sebab aku muda lagi..
uulaaalala.


aku rase mata aku dah berputar-putar..
ngantok kot..
nak tido..
harap2 dapat mimpi sweet2..
hehee..



p/s :: dah lame gua tak mimpi2 sweet..
huh.. 

pujangga asked ::: tak dapat kecap impian, mimpi pun jadi ..

No comments: