Friday, July 16, 2010

khamis malam jumaat

khamis malam jumaat..
berlatarkan lagu jesnita..
terasa malam aku pada kali ini..agak retro..
hehe

pergaduhan di langit..tak menggugah kan iman aku untuk terus menaip di blog ini..
barangkali sebentar lagi..damai..

aku mula menaip..
jemari laju menyusun abjad yang terpancul di skrin laptop..

serentak lagu mula beralih..

"ku anggapkan semalam..
satu kenangan yang suram..
bila cinta kita..
putus di jalan .."
-saleem-

gua minat saleem bro...

ishh..lagu ni bikin hati gua jadi jiwang ..

huh~

trus gua lupa nak taip apa..
esok la gua sambung..

nak nyorok kat tandas..
malu orang tgok gua meleleh..

hilang market den..

hehehe

2 comments:

dya adriza said...

Pergh!!

Aku ingat klu zikir ke x pe la jgk~

asked said...

haha
makan dalam tu..
hehe

tu baru lagu2 mcm ni..
if zikir..
dah mrembes da kot..
insyaallah..heee