Thursday, July 22, 2010

saling merindu .. ^^



Usah kau tangiskan pada cinta lama
Usah kau impikan kita 'kan bersama
Biarkan ia terus berlalu...
Bagaikan mimpi hilang di mata


Kini kau kembali merayu lagi
Kaitkan semula madah-madah cinta
Harapkan bebunga berputik semula
Yang telah lama...
Gugur ke bumi

Dalam sukma mimpiku
Ia telah berlalu
Cinta yang dulu suci
Bagiku tiada lagi...

Aku yang masih
Ditaman ini
Mencari bunga
Mawar berduri
Ku sangka madu
Racun berbisa
Itulah Hakikatnya...
Nak ku tinggalkan
Terasa sayang

Ingin ku belai
Tangan tak sampai
Pastinya kita
Saling merindu
Ku masih cinta pada mu...


mase naek bas hari itu.aku terdengar lagu ni.
memang lama dah pun cari lagu ni..
(n_n)

lirik die memang best..
sesuai untuk tontonan umum..

aku tahu sesetengah manusia tak berapa nak minat perempuan yang layan lagu2 lama ni..jiwang2 ni..
tapi nak buat mcm mane dah naluri kat situ..
kene ar terima..

selagi dia tak mengubah pendirian dan syariat sebagai muslimah..
selagi lagu2 tu tak melalaikan dia hingga tahap dasyat2..
aku rase..boleh je nak layan..
sebagai manusia kategori awek2 tak laku..
aku rase lagu lame lagi resap dalam jiwa..
bukan lagu2 baru tak meresap-resap tapi..
kurang kot..
yang ada pun tak banyak..

aku malas nak kupas dan korek2 isu ni..
aku rase semua dah sedia maklum kot..


dan sangat malang..aku hanya minat lagu2 lama..
walaupun artis sekarang yang nyanyi..
tunggu lagu tu dah lama...
baru aku minat..
heee...

dan akhir kata..
majulah muzik untuk negara..
tapi ingat .. jangan sampai lalai meyh~



p/s :: tetibe nak post lagu2 macm ni... hehe.. 
sesape nak dengar lagu yang serba syahdu ni..
klik ar sini >>> :')


credit to someone : terima kasih .

10 comments:

~Dr.CiNta~ said...

boleh ke kau kredit kat aku, haha, =') yang terseksa terluka terjauh, cewah, selamat berbuka pose, haha

asked said...

haha..
pengalaman itu guru yang terbaek..
ehek3..
(n_nv

~Dr.CiNta~ said...

asked;

yah pengalaman itu guru kite, eyt monteng kelas ke? HAHA

asked said...

(n_n) hehe

uishh..mane ade ponteng..
haha
takde sape yg nk ngajar..
aku balek ar..
heee

~Dr.CiNta~ said...

meh aku ajr sket, hahaa, kitorang pown abes klas dah ni, tapi aku spatutnye kene g kaunseling laa, ustzh tu tak de lah pulak~ hoho

asked said...

hehee..
ajaran ape ko bawak..
haha..
oo..yeke..
bz kot..ustazah tu..
takpe..
len hari bole ..hehe

~Dr.CiNta~ said...

kaunseling, waah teruk seumur idop i tak penah kene kaunseling lorh, =__= pls support me bebeyh

asked said...

(n_n) jgn risau la..
tkde pape..
nti pas ni..
ko plak kaunseling org len ^^
mesti boleh punyer fawa..!
hehee..
budak2 bulan september kan steady..
haha..tibe2 masuk bulan~

~Dr.CiNta~ said...

sat gi aku lah yang kene wakenabeb, waaah, HAHA

asked said...

haha..
abes ar ko...
hahak2