Thursday, July 22, 2010

tulisan kacau

again..
aku menulis..
rase sedih..
rasa macam nak pergi jauh..
tapi,orang kata.. bila orang yang nak pergi ( meninggal ) dia takkan bagi tau orang lain yang dia nak pergi dah..
tapi itu kan taqdir..
semua ditangan Allah..
entahlah..

aku pakai headset .. pegang keybod lame2..
takut rindu..
bukan boleh bawak pun nanti..
if bawak pun..
ade line internet ke..
haha..

dengar lagu lama.. hehe..
lagu saling merindu ni..
tetibe teringat.. ^^
senang citer..
tibe2 terindu..
terharu sebenarnya..
terharu sangat..

terharu ape pun aku tak tau..
 lagu ni.. sedih ar.! cis..sampai terkuar peloh jantan aku..
test sore..nyanyi kuat2..
rumate takde..blom balek..
heheh..

sayang semua..
betol. aku sayang semua..
semuaaa sekali..

aku pelik..kenapa, orang yang dah berjanji macam2..sanggup nak tinggalkan orang yang dia buat janji..
aku rasa sedih sangat. aku tahu perit die macam mane..
sakit die macam mane..
yang paling takleh tahan. if dah kawin..bertahun lama..paling kurang setahun la..
tibe2 nak cerai.. tak sedih ke,,
sedih la weyh...mungkin berlandaskan sebab2 tertentu..
tapi..kenapa perlu bercerai..? korang tak sedih ke cerai.. aku yang tengok pun sakit..
belom lagi aku mempersoalkan orang yang berpoligami..
** aku bukan anti poligami.. malah aku suka kot.. atas sebab2 yang kukuh .
diorang2 yang berpoligami ni..ade alasan sendiri..
contoh ::: nak tolong janda2 sweet...
cuma aku pelik. bila si lelaki..kawen dengan perempuan lain..atas dasar cinta..
argh! terlukanya hati ..andai aku si isteri pertama..
(( dah 3 kali aku ulang lagu saling merindu ni.. ))

itulah rumitnya perasaan. serumit sudoku tahap 67..
mungkin lagi rumit. ade sebabkan bende2 ni nak berlaku. Allah maha mengetahui.. segala rahsia..
hmm.. tapi satu aku nak bagitau.. jangan la tinggalkan orang yang da korang berjanji2 sewenangnya.
if tak pasti boleh laksanakan janji. jangan berjanji.

aku rasa tulisan aku serabut hari ni.
seserabut hati aku.
aku tak tujukan post ni kepada sesape pun. cume ntah.
=_='' adesss
ape aku tulis ni..

keyh ar.stop.
take care semua.

pujangga asked ::
" jiwa yang tenang.tak selamanya tenang "

(n_n) daa salam~

pasni kene bukak zikir2 sikit..lame benor aku dengar lagu ni..
heee

No comments: