Friday, July 16, 2010

gua rindu hindustan

panas..
walhal baru hujan..
nampak sangat gua punya dosa bertimbun..

aritu..lebih tepat lagi..
kelmarin...

iklan : hati gua tengah berdebar-debar dengan lagu hindustan ni..

aritu aku beli headset baru..
ngeh2..cap jertih oo..
kire aku boleh bangge ar bile balek selangor ..
headset luar negeri..

harga bese2 je..

kenapa aku suke headset..?

ntah,aku tak tau..

terase mcm soalan yang kurang cerdik..

berbalek cite hidustan yg aku nengok ni..
aku tak minat sangat tgok cite hindustan...
tapi bergantung pada jalan cerita..
setakat ni..
3 cerita industan je yg agak menarik jiwa aku..

1-kompem2 kuch2 hota hey..hey..heyy hang jebat..

2-devdas : aku tak minat heroin die..tapi.. jalan cerita dia.. ngan ending..
tak puas ati aku bile shah rok han aku mampus.. grr!

3-mujhse dosti karoge .. jalan cerita yg agak menarik.. lagu2 dia pun best..
sbb lirik2 die memg mantop ~

cerita2 hindustan lain aku tk berminat sgt..
mungkin atas faktor..terlampau banyak sgt brader2 india yg menari ngn hero..
sampai aku tak kenal mane satu hero..mane satu plakon kutip~

apesal gua crite pasal hindutsan ni..
mungkin sbb dah makin ramai brader2 india masuk kampus gua..

tapi gua kena ingat pesan nenek gua..

" lu dah besar nanti, jangan kawen ngan orang india .."
sampai skrg gua pegang pesanan nenek gua..

tapi..
gua tak tau dapat pegang sampai bile..

sbb hati gua debar2 bile tgok makhluk2 gelap ni..
cis! camno nih..

 smge Allah bukak hati brader2 india ni..untuk pelok Islam..

6 comments:

dya adriza said...

Beb!!!!!

Mmt michael jackson trbakar mn plak ko mnt nih?!!

Haiya!!

asked said...

haha..

jangan terbakar sangat~
sweet weyh...

heee

heeeeeeeeee

maCy said...

tgk la cte my name is khan ngan slumdow millionnaire.. 1st cte 2 maC ad wt entry kt blog.. best~ huhu

dunspeak♥ said...

mujhse dosti karoge mmg bes..da layan 3 idiots?heee

asked said...

toink macy~

dah tengok!!
best ooo...
my name is khan and i'm not a terrorist

asked said...

toink dunspeak~

hehe..
best ... jalan cite agak menarik..
btw suke lirik lagu2 dlm cite tu..
ngeh3